The Sound of the Future.

Onderzoek naar behoeften waarin radio voorziet

Opdrachtgever

Talpa Network / Out in the Open

informatie design | beeldredactie

informatie design | beeldredactie

Vraag

Talpa Network heeft laten onderzoeken in welke behoeften hun radiomerken en muziekdienst voorzien en welke rol radio speelt in het leven van mensen. Talpa wil de resultaten delen om te informeren en inspireren. Als richting voor de toekomst. Een mooi vormgegeven en speciaal samengesteld bookazine moet een inkijk geven in de emotionele en functionele behoeften van de luisteraars en data levend maken.


Resultaat

Een grote visual met een overzicht van de acht behoeften is de leidraad voor de uitgave. Om - naast datavisualisatie - een sterk gevoel te geven bij de verschillende behoeftes kozen we voor fotografie. Uit duizenden stockfoto's stelden we acht groepen mensen samen. Paginagrote sfeerfoto's en de groepjes mini-representanten, maken de verschillende energieën in één oogopslag inzichtelijk. De spreads met de acht behoeften worden afgewisseld met interviews.

Samenwerking

Astrid Prummel, Allard Frederiks: concept, tekst en interviews / Moon Jansen: fotografie interviews

© 2024 Made by Mozes

© 2024 Made by Mozes

© 2024 Made by Mozes